Felanmälan

Vid störningar av inköpt tjänst hos dig som abonnent så ska felanmälan i första hand göras hos tjänsteleverantören. För dom med gruppanslutning är det då Telia. Om Telia i sin tur ser att problemet inte ligger hos dom kommer Telia eskalerar felet vidare till vår KO (Zitus) och sedan eventuellt vidare till drift- och underhållsansvarig hos föreningen. Allt du som abonnent behöver göra är att ringa Telia eller den tjänsteleverantör du valt.

Läs mer om telias support här.
https://www.telia.se/privat/support

 

Incident

Vid en incident som påverkar föreningens egendom som t.ex. vid avgrävning av fiberledning eller olycka vid kopplingsskåp mm. så ska detta anmälas direkt till föreningens drift- och underhållsansvarig som i sin tur eskalerar till förningens serviceleverantör med rimlig prioritet.

Här hittar ni aktuella kontaktuppgifter: Kontakt


Föregående sida: Nyheter